© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 15. mai 2011

Rosa ynde

Jeg er ikke spesielt glad i rosa, men blomster og trær kler denne fargen svært godt. Er ikke disse trærne vakre?

3 kommentarer:

  1. Enig ang. rosa - trærne er nydelige. Og gratulerer med så fin ørepynt fra Lissie.

    SvarSlett
  2. Blir så glad av trær som blomstrer! Gir meg assosiasjoner om alt som er godt, liv, glede, overflod og løfter om en god høst:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...