© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 31. mai 2011

Morgenstund

En tidlig morgenstund for noen dager siden. En firkantet sky og en morgenmåne på vei ned.


Red.anm. Egentlig tror jeg dette er et kveldsbilde, når jeg tenker meg om ...

6 kommentarer:

  1. Nydelig! Ha en fin dag, Rødhette!

    Elisabeth, Innerst i veien

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott bilde. Her er det ikke noe slikt å se. Det er grått og kaldt, og ingenting som minner om sommer.

    Klem

    SvarSlett
  3. Knallstilig! Første gang jeg har sett en firkantet sky! :D Godt gjort å fange dette vakre øyeblikket *♥*

    SvarSlett
  4. Kjempe nydelig bilde:) Ha en fiiin tirsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)

    ENDELIG!!!!!!

    Tok du den?

    Nydelig bilde du har tatt - noen ganger er man heldige å "treffer øyeblikket" - kjempeflott:)

    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...