© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 20. mai 2011

Mobil konvertitt

I dag hentet jeg min nye mobil på Posten. Hvis noen forsøker å ringe meg i helgen og ikke får svar, så vet dere hvorfor. Jeg har aldri brukt en smart telefon før. Den gamle mobilen er ganske dum, sånn sett. Jeg har satt i batteriet i den nye, men ikke flyttet over simkortet. Jeg venter til i morgen ettermiddag med å konvertere mobil. Jobbehelg krever sitt, og det er bare to timer til jeg skal være på jobb.

Ønsker dere alle en fortryllende helg, mobil eller ei!

Det nye vidunderet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...