© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 29. mai 2011

Enkelte ganger ...

Har du noen gang merket lakenskrekken? Nå du bare skal noe litt til, fordi det er så kjedelig å legge seg? Du vet det skal bli deilig å sove, men ikke har lyst å hoppe til køys? Når senga roper og du innbitt ignorerer den? Jeg fant gruppen Vi som hater å legge oss , men ELSKER å sove på Facebook, og kjenner at den treffer en nerve. :)

Ikke det at jeg har noe interessant å meddele på denne tiden av døgnet heller. Kanskje snarere tvert i mot.

Vi har nå ihvertfall kjøpt oss en nygammel bil. En Toyota RAV4 fra 2007. Så nå er mannen strålende fornøyd. Men vi mangler fortsatt drømmeboligen vår. Visningen vi var på på tirsdag ble det heller ikke noe av. Boligen gikk til slutt for 3,5 mill! Langt over smertegrensen vår.

Jeg burde forresten skifte vann i akvariet mitt. Algene liker morgensola som jeg ikke helt klarer stenge ute. Jeg vurderer sterkt å kjøpe en algespisende fisk som kan ta noe av vedlikeholdet mitt. Det burde være føde nok til den nå ...


Mitt stilige 30 liters biOrb-akvarium. Bilde tatt desember 2009.
Bloggen min har snart ettårsjubileum. Burde jeg gjøre noe med det, kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...