© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 11. mai 2011

En liten oppdatering

Her er lite å berette for tiden. Dagene går, det er fint vær og stor brannfare i landsdelen og en av orkidéene mine blomstrer for tredje gang. I helgen som var var vi i Oslo og feiret min nevøs 11-årsdag. I mangel av bedre fantasi endte jeg opp med å kjøpe kinobilletter, en blyant med fotballviskelær og 200,- i kontanter. Han så fornøyd ut, så da har jeg syv måneder på å finne ut en julegave til 11-åringen.

Koselig, men for slitt.
Uken før var min kjære på kurs i London helt alene. Det betydde at jeg hadde fine gressenkedager hjemme. Og siden mannen min ikke spiser fisk (*sukk*) ble jeg invitert til makrellmiddag hos foreldrene mine den ene av dagene. Kokt makrell, kokte poteter, nydelig agurksalat og rømme. Mmmm! Både min kjære og jeg tar det som et godt tegn at jobben hans spanderer et 4-dagers kurs i London på ham. Han går fortsatt i prøvetiden sin, men ville arbeidsgiveren hans brukt så mye penger hvis de ikke ville beholde ham når prøvetiden utløper? Neppe.

Artig arkitektur, men også slitent.
I ettermiddag har vi vært på to visninger, men ingen av dem var noen hallelujaopplevelse. Den ene var for slitt og gammel, og den andre var på feil plass og hadde også endel som måtte pusses opp. 

4 kommentarer:

  1. Visning og boligkjøp kan være slitsomt, men plutselig klaffer det så lykke til videre på boligjakten.

    SvarSlett
  2. Spennende med husjakt,men kan være slitsomt til tider:) Men plutselig dukker akkurat deres hus opp,og da er det verdt alt strevet:) Masse lykke til på boligjakten:)

    SvarSlett
  3. Det er ikke enkelt å finne det rette, men er dere tålmodighet, så finner dere nok det rette stedet.

    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann

    Nå har jeg endelig fått sendt gaven etter å ha glemt den utallige ganger....sorry! Glemte å leggge noe lapp med, men håper den kommer trygt frem og faller i smak.

    God helg videre :-)

    Klems Veronica

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...