© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 17. mai 2011

17. mai

Gratulerer med dagen, alle flotte følgere! Håper dere får en nydelig dag uten altfor mye stress. Vi to skal ta det helt med ro, men drar bort til foreldrene mine til middag og dessert. :)

Oppsal i 2009. Savner leiligheten vår, jeg.

5 kommentarer:

  1. Ønsker deg/dere en nydelig 17 mai:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Håper dere har hatt en fin feiring:)

    SvarSlett
  3. Håper dere har hatt en fin dag. Gratulerer til deg også.

    Klem

    SvarSlett
  4. Man trenger slett ikke stresse på en syttende mai. Middag hos foreldre hørtes helt greit ut. :o)

    SvarSlett
  5. Hei! Kjempehyggelig at du ville være med på giveaway hos meg :) Alltid koselig med nye bloggbekjentskaper!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...