© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 14. april 2011

Visning, bud og invasjon

Kunne vært vårt! Bilde: Din eiendom.
I går var vi på visning på en fin tomannsbolig. Man kunne flytte rett inn uten å gjøre særlig inngrep, men det var enkelte ting som burde gjøres utendørs. Flott kjøkken, to nye bad, stor enkeltgarasje og fint uteareal. Nærme butikk og busstopp. Ingen fall mot sluk på badene, noe maurproblem tidligere, noe råte på kledning og i øvre prisområdet vårt. Nærme trafikkert vei og kirkeklokker. Vi ble med på begynnelsen av budrunden i dag, men måtte kaste oss nokså fort. Tror boligen gikk for rett under 100 000 over prisantydning. Ingen ny bolig på oss i dag, altså.

I dag hadde jeg senvakt på egenhånd for første gang, og var til tider litt småstressa. Heldigvis fikk jeg veldig god hjelp av en utrolig snill kollega som til og med jobbet en drøy halvtime overtid for å hjelpe meg! Fikk veldig dårlig samvittighet etterhvert, men jeg satte utrolig pris på hennes uvurderlige hjelp!
Fordi jeg ikke begynte jobb før 12:30, kunne jeg sove lenge og tusle rundt litt i morgenkåpe. Plutselig oppdaget jeg en sukkermaur i gummipakningen på fryseskapsdøra i kombiskapet. Og så fant jeg enda flere på kjøkkenbenken ved siden av kjøleskapet. Og på gulvet og kjøleskapsdøra. Frenetisk spraying med maurspray på de infiserte områdene og slukene i oppvasken før jeg måtte dra på jobb, og da jeg kom hjem så jeg ingen mauraktivitet. Vi må kjøpe ny spray i helgen, for det kan bli mer livat her i sokkelleiligheten ...

2 kommentarer:

  1. Lykke til videre, både med husjakt og maurutryddelse. Har selv hatt maur trampende over kjøkkenbenken, ikke moro!

    SvarSlett
  2. Da var det sikkert ikke meningen at det var der dere skulle bo:) Lykke til videre med husjakten, dere finner nok det perfekte huset for dere tilslutt:)

    Det var grådig snilt av kollegaen din, godt når de stiller opp på den måten:)

    Uff, vi sleit med maur i gamle leiligheten, er noe herk. håper det ikke blir noe større problem.

    ha en fin dag:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...