© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 26. april 2011

Vinnerlykke?

Bedre sent enn aldri! Endelig fikk jeg trukket dagens vinnere av de flotte hårspennene fra Butterflyclip, og i stedet for å dra ut spenningen annonseres de her umiddelbart:

Første vinner ble Anonym: Ole-Martin. Han ønsket seg den i sort og sølv til sin mor. Hvor søtt er ikke det?

Andre vinner ble Pia med bloggen Pias verden! Hun hadde ingen spesielle ønsker, men syntes begge var fine. Så da får hun den rosa!

Håper begge mottakere vil sette pris på hårpynten! Premiene vil bli sendt ut så snart jeg får adressene deres.

Og når vi snakker om vinnerlykke, så vant jeg sannelig selv i dag! I bloggen Underberget vant jeg arbeidshansker, gulrotfrø og en bag dekorert med gulrotbunter. Nå mangler jeg bare drømmehagen! *juble*  :D

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne :) -og gratulerer til deg med fin premie, blir økologiske gulrøtter for deg i sommer da ;) *♥*

    SvarSlett
  2. Yeee! Skal teste den ut på Vesla - er litt skeptisk på hvordan det går, men verdt et forsøk....
    Tusen takk!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...