© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 11. april 2011

Vinnerlykke!

I dag har jeg hatt fridag etter å ha jobbet hele helgen, og det var deilig å sove lenge og bruke lang tid i dusjen. Utenfor skinte sola, fuglene kvitret og det var godt og varmt. Utrolig herlig! Og da jeg kom inn døra til stua etter dusjen, stod jeg plutselig å kikket på en flott flaggspett (Dendrocopos major) som spiste av meisebollen som jeg hang opp før dusjen. Fuglene i området er jammen sultne! :-)


Etter å ha stått i vinduet og tatt en del bilder av flaggspetten, fant den det for godt å fly sin vei. Da våknet kjøttmeisen som hadde vandret rundt på bakken under og spist av smulene. Den kastet et blikk opp for å se om det var klar bane, før den selv fløy opp til matfatet.

Klar bane, tro?
Svarttrosten holdt seg på plenen - på trygg avstand.
Da jeg kom hjem fra kveldsvakten i går oppdaget jeg til min store glede at jeg hadde vunnet andre hovedpremie hos Fra huset i svingen! O'lykke! Og tør jeg påstå at jeg vant det flotteste velkommen-skiltet av de som ble gitt bort?   :-)

4 kommentarer:

  1. Så fine fugler du viser frem:) Har du tatt bildene selv?! Kjempe fine, fuglene flakser alltid av gårde før jeg rekker å knipse,men du har jo fått de blinkskuddene:)
    Så gøy å vinne,og kjempe fint velkommen skilt:)
    klem

    SvarSlett
  2. Alle bilder signert med (c)NMS er tatt av meg, ja. :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder! Deilig med vår!:)

    Er kjempe gøy å vinne, gratulerer:)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder du har tatt. Fugler er alltid flott å se på.

    Koselig skilt du har fått deg også.

    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...