© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 5. april 2011

Nattevakt

Inngangsdørvakt
I går kveld hadde jeg min første "ordentlige" kveldsvakt, og det gikk greit. Til tider noe småhektisk i akuttmottaket, men det roet seg igjen. I kveld skal jeg på nattevaktsopplæring. Det blir jo spennende nok. Jeg håper på en relativt rolig vakt. 

Umiddelbart etter nattevakten, skal jeg til naprapaten igjen. Og etter det igjen har min kjære og jeg avtale i en bank om huslån. Men SÅ er det strake veien hjem for å SOVE! Heldigvis har jeg fri på torsdagen før jeg har min første jobbehelg i ny jobb. 

Jobbehelg innebærer "alltid" en fredagskveldsvakt. Det er litt kjipt. Enda kjipere er en kveldsvakt etterfulgt av en dagvakt. Kveldsvakten slutter nemlig så sent som kvart på elleve, og da blir det ikke mange timene til å komme seg hjem og i seng før man må opp igjen. Derfor ønsket jeg min første jobbehelg som bare kveldsvakter, neste bare dagvakter (bortsett fra fredagen) og den siste helgen i turnusperioden er nattevakter. 

I disse dager planlegges det ny turnus. Det er litt plagsomt å sitte i april og planlegge nesten resten av året! Først står helgene for tur, før resten av ønsketurnusen må være levert innen slutten av måneden ...

Kjøttmeis på besøk.

2 kommentarer:

  1. Lykke til på nattevaktsopplæring :)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en lang natt og morgen..Men går sikkert kjempe bra:) Lykke til :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...