© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 18. april 2011

Lesestoff, premier og ny visning

På lørdag var vi ute og handlet litt, og jeg fikk kjøpt meg mer lesestoff. Tre bøker av Läckberg til 99,-/stk.! Jeg har bare lest to eller tre av bøkene hennes, så denne anledningen kunne jeg ikke gå glipp av! Men egentlig var jeg litt på jakt etter noe påskepynt, for det har vi veldig lite av. Jeg endte opp med en påskegul brikke/duk og en påskekylling fra Princess Interiør. Og så bøkene da. Det lille av påskepynt som vi har fra før er nemlig pakket ned og plassert innerst, bakerst, nederst på lageret ...

Da jeg kom hjem fra jobb i dag ventet to hyggelige overraskelser. Den ene var gi-bort-premien fra Huset i svingen som endelig var kommet i posten. Velkommenskiltet har fått en veldig provisorisk plassering i entréen hengende på en lampett, i påvente av bedre plassering med tiden.
Den andre overraskelsen var at jeg vant tredjepremie i Lille Lailas blogg! Og heldigvis for meg var faktisk tredjepremien min favoritt, nemlig et flott putevar! Jeg har nemlig kikket litt i butikker etter nye puter til sofaen, men har liksom ikke funnet noe som har falt i smak. Men premien som jeg nå har i vente, tror jeg vil passe kjempefint!

I ettermiddag var vi på visning igjen. Nok en tomannsbolig som så fristende ut, men vi fant ut at de månedlige utgiftene vil bli for høye for oss. Borettslag har sine fordeler, men det koster fort noen kroner også når borettslaget er relativt nytt!  Tror ikke vi legger inn noe bud på denne, selv om den var passe stor og faktisk hadde hele tre bad, samt vaskerom. Som resten av befolkningen venter vi på at lottomillionene skal tikke inn på konto. Sekstusentrehundre i tillegg til lån og forsikring blir litt i meste laget ...

Fristende, men dyrt. Foto: EiendomsMegler1

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med flotte premier.

    Det så veldig flott ut det huset, men det er klart at pris er en veldig viktig faktor. Det som er viktig å sjekke hvis man kjøper noe innenfor et borettslag, er hvor mye som er inkludert i husleien.

    Lykke til i den videre husjakten.

    Klem

    SvarSlett
  2. Åhhh, kos deg med Läckberg, skulle ønske jeg også hadde noen uleste eksemplarer :)

    SvarSlett
  3. Lite kan måle seg med helt ferske uleste bøker som man gleder seg til å lese! Lykke til med videre husjakt, det beste man kan ha er god tid, får håpe den rette boligen for dere dukker opp snart :) *♥*

    SvarSlett
  4. Lykke til med husjakt! Vi skal straks legge ut vårt for salg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...