© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 15. april 2011

Å finne de rette ordene

Å finne de rette ordene for å skrive en god blogg er ikke lett. Jeg beundrer alle som med letthet kan manøvrere seg gjennom en verden av malende ord og formulerer seg både morsomt, intelligent og interessant.

Også ute i den virkelige verden kan det å bruke de rette ordene bety alt.

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...