© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 21. april 2011

Ferie!

Hurra! Da er det endelig påskeferie på meg også! Jeg står på vaktlaget som egentlig skal ta årets påske, men da jeg skulle skrive meg opp på vaktene, så jeg at alle dagene med sine respektive vakter var fylt opp bortsett fra dagvakt mandag 2. påskedag. Og siden jeg uansett bare skal ta ut to ukers ferie i hele år, har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke skrev meg opp på mer enn mandagen. Nå har jeg fri hele fire sammenhengende dager. Juhu!

Bilde fra Lille Lailas blogg.
Da jeg kom hjem fra jobb i dag, oppdaget jeg en hyggelig overraskelse. Det flotte putevaret som jeg vant hos Lille Lailas blogg var kommet allerede! Og siden jeg bare dro hjemom for å hente min kjære slik at vi kunne dra for å handle, tok jeg med meg putevaret og fikk kjøpt meg ei pute på Kid til å ha inni det. Siden putevaret var såpass stort, kjøpte vi to-for-prisen-av-en-hodeputer, og så fikk mannen seg endelig ei ny pute å sove på i samme slengen! Putevaret passet forøvrig helt ypperlig i sofaen!

Nå er det forresten bare få dager igjen til jeg trekker to vinnere i gi-borten min! I skrivende stund er det bare nitten påmeldte, så vinnersjansene er gode. Ikke glem å melde deg på!  (Smykkas, du har ikke meldt deg på ennå! ;) 
 

4 kommentarer:

  1. Ha en riktig fin påske!

    SvarSlett
  2. God påskefri til deg!
    Fine hårspenner du har i give awayen, men eg har dessverre for lite hår, så eg har ikkje meldt meg på! :)

    SvarSlett
  3. Men Shy B, da - du kjenner sikkert noen med litt lengre hår som hadde satt pris på dem i gave? :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott premie og takk for påminnelsen.

    Jeg skrider til verket og melder meg på.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...