© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 23. april 2011

Blomsterskryt

Åh, i dag hadde jeg tenkt å fortelle at jeg var så flink å kjøpe blomster og plante dem i potta som den daue potetplanten står i! Følte meg til og med ekstra smart som husket på å kjøpe blomsterhansker ettersom de gamle fortsatt er pakket vekk. Dessverre var jeg ikke så smart at jeg husket på å kjøpe en liten blomsterspade. Alt annet planteutstyr er jo naturligvis også pakket godt vekk. Plantene får nøye seg med å stå på trammen i papirposen sin til tirsdag.
Seks små spanske margeritter og én Campanula Get Mee
Og i disse vårvarme, solstrålende påskedagene har virkelig hvitveisen sprettet opp overalt. Det er skikkelig flott å se på!

3 kommentarer:

  1. Det er deilig med vår! Og blomster! :o)

    SvarSlett
  2. Litt tidleg å sette ut blomster her med meg. Men her var altså 20 grader i dag!!

    SvarSlett
  3. Herlige farger på blomstene du har kjøpt.

    Nå har gråværet kommet til oss, men det har vært flott påskevær for det meste. Nå er det virkelig vår.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...