© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 30. mars 2011

Kveldsvakt

I dag skal jeg på min første kveldsvakt på 11 år. Det skal bli litt spennende. Men først skal jeg innom naprapaten min. Denne gangen skal jeg be henne konsentrere seg om ryggen min. Sist søndag var ryggen min (fortsatt bare venstre side) helt elendig. Uansett hva jeg gjorde eller ikke gjorde, så var den like vond. Da jeg skulle legge meg, kapitulerte jeg og tok 600 mg Ibux. Jeg regnet ikke med å få sove den natten. Men det gjorde jeg, og hva mer var så ordnet ryggen seg! I dag kjenner jeg ingenting til ryggvondten, men skal likevel be napraten kjenne litt etter. Kanskje har hun noen øvelser?

Jeg fikk en utfordring for ei ukes tid siden. Jeg har ikke glemt den, men har ikke hatt overskudd til å gjøre noe mer med den. Kanskje etter jobb i morgen? I morgen skal jeg ha senvakt, som er en slags mellomvakt. Begynner i 12-13-tiden og varer til omtrent 20. Da får jeg litt ut av kvelden hjemme også.

5 kommentarer:

  1. Slike utfordringer som kommer seilende her i blogglandia er jeg superdårlig på å følge opp.

    Håper du får en fin vakt.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hva gjør egentlig naprapaten? Jeg har begynt med akupunktur og det har vært skikkelig effektivt for meg. *♥*

    SvarSlett
  3. Sånne ugunstige arbeidstider høres....ja ugunstig ut, men man blir vel vant med det?

    Ryggvondt er ikke kjekt, håper den gode perioden varer. Sikkert lurt med noen øvelser.

    SvarSlett
  4. Mie, du kan lese om naprapati her: http://www.naprapatlandslaget.no/ <-- Dette er kjeden som jeg går til.

    Elisabeth, ugunstige arbeidstider gir også anledning til å sove lenge enkelte morgener, og DET er jeg glad i. :)

    Smykkas, du har ikke meldt deg på gi-borten min ennå! ;)

    SvarSlett
  5. Så koselig at du blir med på gavedrysset mitt:) Du får såklart poeng for å linke på siden også:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...