© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 22. mars 2011

Karantene

Så ble det plutselig to dagers karantene fra jobb på meg. Ei natt hvor jeg ble syk og svak - og dårlig både foran og bak - gjør meg lite velkommen på jobb. De ønsker jo ikke at jeg skal smitte verken kolleger eller pasienter, så derfor er jeg hjemme og blomstrer.Det er synd med den opplæringen jeg går glipp av, men jeg tror det skal gå bra likevel. Nå er det bare to uker til jeg begynner i vakt! Neste uke skal jeg ha kveldsvaktopplæring og være femte hjul på vogna. Tror vaktene liker opplæringsvakter, for da har de en person ekstra som kan ta stormtoppene om nødvendig.

Bildet over ble tatt like før soloppgang omtrent halv syv i dag morges. Like etter at jeg hadde ringt jobb og fortalt om elendigheten. Det var en flott morgenhimmel, men jeg orket ikke vente til solen brøt frem. I stedet sov jeg fem timer til, og det var utrolig deilig!

Og igjen minner jeg om den hårfine gi-borten min!  :-)

Sinfest: "The Webcomic To End all Webcomics"

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg god bedring :) Nydelig bilde !

    Petrineklem

    SvarSlett
  2. Nydelig morgenbilde! God bedring, karantene er ikke gøy, men å legge seg igjen og sove fem timer ekstra høres deilig ut.

    SvarSlett
  3. Håper du kommer deg fort.

    Nydelig bilde, men her hos oss er det ikke noe som minner om den slags. Det blåser og regner. Rett og slett grått.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...