© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 16. mars 2011

Hårfin gi-bort!

Allerede i dag kom pakken til meg i posten etter at jeg bestilte hårpynten til meg selv på lørdag, og som avtalt var det lagt ved to ekstra hårpynt forært av Butterflyclip Norge som jeg kan gi bort til dere, mine flotte lesere! Utrolig artig! Jeg takker firmaet hjerteligst for donasjonen! Du kan lese hva jeg skrev om min første bestilling og prøverunde her.


Som dere ser av bildet over, så har jeg altså fått to flotte butterflyclips på 11cm. Den ene kalles Pink Pearl og den andre Silver and Black, og de er verdt 220,- hver. De har ett års garanti, og garantibevis leveres sammen med hårpynten. Butterflyclip Norge støtter Fair Trade og den patenterte hårpynten lages av enkelte stammer i Sør-Afrika. Dette kan du lese mer om her.

Pink Pearl
Silver and Black

Hva må du gjøre for å ha en sjanse til å vinne en av disse lekre hårspennene? Først av alt må du bo i Norge, og deretter må du gjøre minst én av følgende ting:
  • 1 lodd for å kommentere dette innlegget (obligatorisk) - skriv hvilken hårpynt du har lyst på og hvor mange lodd du tar.
  • 1 lodd for å linke til denne gi-borten på din egen blogg (bruk øverste bilde)
  • 1 lodd for å dele linken til denne gi-borten på din Facebook-profil
  • 1 lodd for å legge deg til som følger av denne bloggen
Du kan altså få maksimalt 4 lodd. Hvis du ikke har egen blogg, kan du naturligvis også delta - men da må du oppgi e-post-adressen din slik at jeg har en måte å kontakte deg på. Og har du ikke langt hår selv, så kanskje du kjenner noen som har? En søster, mor, bestemor, kusine, niese, tante, datter, barnebarn, venninne, nabo eller kollega? En liten oppmerksomhet er alltid velkommen, enten det gjelder deg selv eller andre!

Jeg trekker to vinnere og trekningen blir umiddelbart etter påske - den 26. april. Siden bloggen min fortsatt er såpass liten, trenger gi-borten litt tid på seg. Lykke til! :-)



27 kommentarer:

  1. For en fin premie! Jeg blir gjerne med, og linker på facebook og legger meg til som følger.
    3 lodd på meg altså! :)

    (Har en giveaway hos meg også forresten)

    klem

    SvarSlett
  2. Jeg slenger meg med! Tar to lodd! Synes begge var fine, så jeg blir akknemlig for alt;)

    SvarSlett
  3. Så kjekt du ville være med på min give away. Jeg tar to lodd hos deg også!

    Veronica :-)

    SvarSlett
  4. Jeg er gjerne med og tar 4 vinnerlodd :)

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/gibort-hos-rdhette.html

    Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med på mine 2 konkurranser :)

    SvarSlett
  5. Jeg er såklart med! 3 lodd til meg :) Klarer ikke velge, synes begge to er kjempefine *♥*

    SvarSlett
  6. Hei du:) Kjekt du stakk innom min blogg,og blir med på give awayen min:)
    Jeg tar et lodd av deg,likte best den med rosa <3:)
    Ha en fin lørdags kveld.

    SvarSlett
  7. Så fin give away! Jeg vil selvfølgelig bli med og tar 3 lodd!:) Har laget link, blitt følger og kommenterer. Likte begge to, men mest den rosa:)

    SvarSlett
  8. Hei! :)
    Fine premier, likte også begge to men mest den som var "svart". Er gjerne med jeg, med 1 lodd! :)

    SvarSlett
  9. Hei :) SÅ koselig at du ville være med på give awayen min:) Og kjempe stas at du tipset meg om din:) Jeg vil gjerne være med, og synes begge hårpyntene er utrolig fine, men hvis jeg skulle valgt hadde det nok blitt Pink pearl:)
    Jeg tar 3 lodd,følger,kommentar og linker bildet:)
    Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  10. Så flotte de var! Eg likte begge, så eg seier ja takk begge deler - eller ev ja takk til den du gjer vekk. Eg trekker eit lodd:)

    SvarSlett
  11. Hei
    Takk for koselig kommentar og at du ville være med på min giveaway :) Jeg vil gjerne være med på din også, likte begge like godt...
    Jeg tar 3 lodd - kommentar, følger, link på bloggen min :) Ønsker deg en fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    Likte begge, men mest den råååsa:)

    SvarSlett
  13. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei
    Jeg vil gjerne være med med 2 lodd


    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  15. ♥♥ Åååå, for en fin premie ♥♥

    Jeg deler mer enn gjerne linken på facebook =)
    Hvis du godtar det, blir det 3 lodd opp av hatten på meg! =)

    God påske alle mann! ♥♥♥

    Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med og trekker to lodd: kommentar og delt på facebook:) *spennende*

    Stor påskehilsen fra
    Michelle
    michellenibe@hotmail.com

    SvarSlett
  17. 2 lodd - jeg deler på FB :)
    Jeg likte den rosa :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  18. Gro Kåsmoli
    To lodd på meg, kommentert og delt på FB
    Likte veldig godt den svarte
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  19. Hei! Tar 2 lodd, linket og kommenterer og likte godt pink pearl:-)

    SvarSlett
  20. Her er jeg og det blir to lodd til meg.

    Klem

    SvarSlett
  21. Så gøyal hårpynt! Jeg vil også gjerne være med i trekningen med to lodd, kommenterer og legger meg til som følger. Fortsatt god påske:-)

    SvarSlett
  22. Kjempe fin hårpynt.
    Jeg sparer til langt hår for første gang i mitt liv,så en slik hadde vært genial til meg nå :o)

    Så jeg vil gjerne være med på Give-A-Way'en din:)
    Det blir 3 Lodd på meg.
    1-Har linket give-a-way'en på Facebook
    2-Følger bloggen din
    3-Kommentar selvfølgelig :o)

    Håper du har hatt en kjempe Påske,det har absolut jeg hatt...
    Ha en kjempe dag videre.
    canim_monica@hotmail.com
    Hilsener fra Monica i Bergen

    SvarSlett
  23. Hei på deg!

    Veldig fin hårpynt!
    Jeg kunne tenke meg den mørkeste til min datter fordi hun har langt lyst hår.
    Selv har jeg helt kort.
    Deler deg på Facebook, så da blir det vel 2 lodd på meg.
    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  24. 2 lodd på meg- kommenterer og linker på facebook. Jeg tror den sorte med sølv ville passet veldig bra til min mamma :)

    Ole-martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  25. Pink pearl er min favoritt, og her er mine lodd:
    Jeg kommenterer
    Jeg linker på facebook
    Jeg følger :)

    Så da blir det tre lodd- så krysser jeg fingrene!
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  26. Heisann :-)

    ♥✿ Takk for titten i en koselig blogg. Vil gjerne være med i trekingen og sier takk til 3 stk lodd.
    ♥✿
    Har kommenter
    Blitt følger
    Delt link på facebook.

    Ønsker deg en strålende fin uke!

    ( Den i sort er superfin)

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  27. Hei, jeg vil være med og tar to lodd, ønsker meg pink pearl :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...