© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 1. mars 2011

Gi-bort-forhåndsvarsel

I dag strømmet det på med post til meg. Sånn hyggelig post, ikke regninger eller adressert reklame. Sånn som jeg har bestillt og gledet meg til at skal komme.

Først og fremst fikk jeg en gi-bort-premie av Mie fra hennes nyttårsgavedryss - en flott hvit, heklet stjerne som jeg foreløpig sparer til juletider. Det er litt begrenset med plass her i leie-leiligheten.

Da jeg kom hjem, lå det to pakker til meg i postkassa. Den ene var fra bokklubben og var bøkene "Nådens omkrets" av Jørgen Brekke og "Den svenske gullrekka - Krimnoveller 2011" av Larsson, Läckberg, Mankell, Nesser og Theorin. Gleder meg til å begynne på dem! For tiden har jeg gravd nesa atter en gang ned i Ringenes Herre og Frodo og Samvis er i lesende stund i Faramirs varetekt.


Men den andre pakken var det knyttet mye mer spenning rundt! Jeg bestilte to produkter via en nettbutikk på søndag og allerede i dag fikk jeg konvolutten! Usedvanlig rask levering! Begge to produktene er utrolig flotte, og jeg kjenner på meg at dette kommer til å bli mine nye favoritter og erstatte de andre alternativene som jeg har brukt i nesten tyve år. Utførelsen er flott, de er både praktiske og dekorative - kan brukes både til hverdag og fest. Faktisk kommer jeg til å bruke den ene på jobb fremover. Prøve ut kvaliteten. Holder materialene? Er den behagelig å bruke? Og hva slags respons får jeg av kolleger?


Ble du litt nysgjerrig på hva jeg skriver om? Da må du smøre deg med en liten porsjon tålmod, for jeg vil prøve ut moroa først. Men dette kan jeg fortelle: Leverandøren har lovt meg et par vareprøver som jeg kan gi bort til to av dere, bare jeg skriver litt om produktene og firmaet! Gled Eder, børn! Kanskje kommer evalueringen min til helgen, og deretter må leverandøren finne det for godt å sende meg vareprøvene. Den som venter på noe godt, og alt det der!  ;-) 

Hint: Sommerfugl

5 kommentarer:

  1. Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig, du. Dårlig gjort! ;-)

    Ser frem til evaluering og gi-bort!

    SvarSlett
  2. Ah, jeg ble i alle fall veldig nysgjerrig.

    SvarSlett
  3. Fortell, fortell, fortell! ;o)

    SvarSlett
  4. Glad for at stjerna kom vel frem :) Spennende med varepøvene da! :O *♥*

    SvarSlett
  5. Dette var spennende, så her må jeg henge med.

    Blir du med på min Give Away?

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...