© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 24. mars 2011

Forlengelse

Vi la ikke inn noe bud på gårsdagens visning, men vi skrev oss opp på meglerens liste. Derfor fikk vi beskjed da det lå inne et bud på 2,3 mill, meglers prisvurdering, og valgte å ikke følge opp denne boligen mer. Den var forsåvidt fin, men hadde bare ett bad, et "vaskerom" på 2 kvadrat, ingen hageflekk og ingen garasje. Og lå på toppen av noen småheftige bakker. Vi satser på at det dukker opp noe annet. :-)

Fikk forresten vite at jeg har fått forlenget vikariatet mitt igjen - og har nå jobb ut året. Det er jo alltids godt å vite.

I dag begynte jobbedagen med kaos. To sjefer på kurs, to andre hadde sykefrafall og vi endte opp med bare tre igjen på seksjonen hvor jeg egentlig skulle vært på opplæring. Skjønt kl. 0740 var jeg fortsatt mutters alene på seksjonen og lettere forvirret. Det endte med at jeg hadde opplæring i koagulasjon på en kollega som begynte samme dagen som meg. Vi kom oss gjennom dagen med hodet over vannet.

Minner igjen om gi-borten min, hvor du kan vinne en flott fair-trade hårspenne verdt 220,- fra Butterflyclip Norge. I skrivende stund er det bare fem påmeldte, så vinnersjansene er særdeles gode!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...