© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 25. mars 2011

Den skal tidlig krøkes ...

... som god krok skal bli.

Jeg skjønner det ikke helt. Jeg føler liksom at jeg ikke kan forklare det med allmen dårlig form heller. Det kjennes muskulært ut, og ikke som en ledd-ting. Men faktum er at den siste uken har venstre side av hofta av til verket. Det kjennes ut som det kan være ute på hoftebeinet, og ikke i hofteleddet. Og av og til litt i korsryggen også. Jeg liker ikke verk. Kanskje på tide med tøy- og bøyøvelser?

Tante Olga våget endelig rette ryggen etter mange års blogging, og ble overrasket over utsikten fra høyden.

1 kommentar:

  1. Æsj, det er pyton med ondter. Har hatt en del ryggbøll de siste årene. Men heldigvis, det har holdt seg unna en stund. Måtte det vare.

    God bedring! Og god helg :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...