© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 23. mars 2011

Dagens spørsmål

Hvor viktig er en hageflekk, to baderom og avstand til busstopp og butikk når man kjøper seg en ny bolig? Vi skal på visning i ettermiddag, og boligen er relativt ny ('89) med stor veranda, men uten hageflekk og garasje.

Blåmeisen på bildet ble avbildet gjennom kjøkkenvinduet i dag. Det våres!!

3 kommentarer:

  1. For en gressallergiker er det lett å velge bort hageflekk. Stor terrasse med plass til krukker med blomster og busker er godt nok.

    Fordel med to toaletter, synes jeg. Praktisk slik at gjestene slipper å inn på de private (rotete) bad og se den slitte bh'n din på knaggen.

    Nærhet til offentlig kommunikasjon synes jeg er kjempeviktig, liker ikke å være helt avhengig av bil.

    Garasje kan man klare seg uten, om man har fast biloppstillingsplass. Men da bør det være godt med lagringsplass annet sted, til sykler osv.

    Men så er det jo sånn at man ofte må gi avkall på noen ønsker når man handler bolig. :-)

    Proft naturbilde!!!

    SvarSlett
  2. Kloke ord! Jeg er også gressallergiker, men kunne likevel tenke meg en gressflekk. Ser absolutt fordelen med to toaletter. Var bare 10 min. til busstopp (ihvertfall til, sikkert ihvertfall 15 hjem igjen), men noen drøye bakker dit. Liker ikke slike bratte bakker. Tror nok vi får dra på noen flere visninger, gitt. :)

    SvarSlett
  3. Jeg har nok med en altan på 12 m2. Den kaller jeg for min sommerstue. Siden jeg kjører selv, er jeg nok ikke særlig opptatt av avstand til bussholdeplass, men jeg er glad vi har like i nærheten. Praktisk hvis jeg skal inn til sentrum.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...