© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 19. februar 2011

Har sett lyset

Yes! I dag har det blitt utført Ting. Vi har handlet for altfor mange penger, men alt var nyt(t)egjenstander. Blant annet fikk vi kjøpt ny baderomstaklampe! Den som allerede hang i taket var kul umulig å skifte lyspære på. Glasskuppelen satt nemlig fullstendig fast. Og hva er vitsen med ei taklampe som ikke fungerer?

Forrige helg fikk vi utleiers velsignelse til å mose taklampa hennes og kjøpe ei ny. Selv vennen hennes klarte ikke skru av kuppelen, og både jeg, mannen min og faren min hadde prøvd først. Og i dag kom hammeren frem, og min kjære kunne kalle seg Demolition Man med rette. Og etterpå dro vi til Lampehuset og kjøpte oss ei billig taklampe (50% rabatt) på utleiers regning. Nå kan vi se riktig så lyst på livet på badet!


I inngangspartiet av gangen hos oss er det ganske dunkelt, til tross for to taklamper. De har bare blitt plassert litt lite hensiktsmessig. Tilfeldigvis hadde vi en lampett på Oslo-soverommet vårt som passet perfekt ved siden av langspeilet her! MYE bedre belysning nå! Og min kjære gjorde en god innsats med å forlenge lampekabelen og spikre den fast langs listene. :-)



Og ikke bare det, men det viktigste var kanskje at vi endelig fikk kjøpt oss ei skikkelig snøskuffe på Plantasjen! Eller skyffel, som det visst egentlig heter. Den kan vel muligens komme godt med hvis jeg skal henge opp meisebollene jeg også kjøpte. Jeg har planer om å henge dem opp i verandagulvet til utleieren, for da henger de rett utenfor stuevinduene våre og vil bli en flott fotospot! Jeg vil også ta like fine fuglebilder som Laila-Karin gjør, skjønt det skal vel litt trening til. Og noe av treningen for å nå målet, ser ut til å bli å skuffe vekk all den himla snøen som ligger rundt hushjørnet og sperrer veien til resten av hagen.
Dagens investering

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...