© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 26. februar 2011

Syk og svak og ...

Nemlig! Formen er elendig, jeg har sovet/slumret store deler av dagen, mannen har laget middag (tomatsuppe m/pølsebiter) og handlet, hodet er tett mens nesa renner i eninga. Kroppen er uggen, høyre øre piper hver gang jeg snyter meg, og jeg sverger til Camphoratum-salve denne helgen. Den er gull verdt for nesa mi i disse dager! Torky er ikke det mildeste mot sår nesehud, skjønt på soverommet står en dorull på nattbordet og en halvfull snytepapir-pose på gulvet ...

*sliten*

4 kommentarer:

  1. Huffa! God bedring til deg! Bra mannen er der no då!

    SvarSlett
  2. God bedring og ikke få Kamfuratumen i øya.☺

    SvarSlett
  3. Hehe, Elisabeth - been there, done that. Not doing it again! :)

    SvarSlett
  4. Æsj, er så kjipt å være slækk i formen! God bedring :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...