© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 1. februar 2011

På plass - nesten

Så er vi endelig flyttet inn - sammen! Herlig! Etter tre måneder som gressenke og gresskar, bor vi endelig under samme tak igjen. Vi har handlet mat for å fylle opp kjøleskap, fryser og skuffer. Ettersom leieleiligheten ikke har oppvaskmaskin (Bummer!) var vi innom Ikea Sørlandet (for første gang) og handlet oppvasktørkestativ. De hadde ikke særlig utvalg, men vi fant et lite et som kunne brukes. Også to billige bokhyller og et bord til akvariet ble kjøpt.

I dag dro vi innom foreldrene mine etter jobb for å hente kommoden jeg har brukt mens jeg bodde der. På vei dit dro vi innom Jernia og fikk kjøpt et skikkelig oppvasktørkestativ - med god plass og underbrett hvor vannet rennet ordentlig av. Og feiekost og dobørste. Essensielle småting.

Mannens første arbeidsdag gikk greit, men kjedelig for seg, påstår han. Installering av ny PC, innføring i lokale skikker og slike ting. Selv var jeg bare glad for at jeg ikke ble satt på den opplæringen som jeg egentlig skulle ha. På grunn av for mye sykdomsfrafall på jobb, ble jeg satt til å bare ta blodprøver på poliklinikken. I dag var det helt greit for meg, for jeg var ikke i særlig form. Jeg hadde et par skikkelige hostekuler i natt som vekket både min kjære og meg selv, og jeg sov urolig. Sår hals, vondt hode (som ikke ble bedre av forsøket på å sove det av meg), vond nakke/skulder, vond korsrygg/mage (ingen poeng for å gjette grunnen for den vondten) og et fortsatt noe ømt håndledd. Nei, i dag var det helt greit å ikke skulle lære noe nytt!

Ånei! Oppvasken gjenstår!

4 kommentarer:

  1. Så deilig å være på plass sammen igjen, til tross for manglende oppvaskmaskin.
    God bedring!

    SvarSlett
  2. Hei Rødhette !

    Så koselig det var at du ville vere med på Giborten min og at du har linka meg både her og der:)

    Kjempeflink er du til å teikne også :)

    Klem frå Petrine som legg seg til som følger og som ønsker deg og kjærasten ei fin tid i nytt husvære.

    God bedring også !

    SvarSlett
  3. Det må føles helt herlig. At oppvasken må tas klarer dere nok sammen.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlig å få flyttet inn. det værste jeg vet er å pakke. Mye kjekkere å pakke ut og lage et hjem.

    Kjekt du vil være med på blogglotteriet mitt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...