© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 18. februar 2011

Juling

Uttrykk for et inntrykk av et avtrykk.
På onsdag var jeg hos naprapaten igjen, og denne gangen gav hun meg skikkelig juling. Den venstre skulderen min fikk gjennomgå ordentlig. Bildet ble tatt dagen etter.

I morgen skal vi handle snøskuffe og ny taklampe til badet! 

Det er helg! :-)

2 kommentarer:

  1. Hmmm, det minnet da litt om et sugemerke? ;o)

    SvarSlett
  2. Tilblivelsen minte definitivt ikke om det! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...