© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 3. februar 2011

Enda mer på plass

I dag var det stort sett strålende solskinnsvær, så jeg bestemte oss for at vi skulle hente akvariet mitt hos foreldrene mine etter jobb. Nå som vi begynner å komme i orden i leieleiligheten og gode greier. Ettersom min kjære jobber bare et kort stykke unna min jobb, på den andre siden av elva, bestemte jeg meg for å gå bort dit for å se hvor lang tid det ville ta. Jeg slutter nemlig jobb én time tidligere enn ham, så jeg hadde goood tid til spaserturen. Jeg brukte 20 minutter til broa, og totalt 30 minutter til bygget hvor han jobber. Og da gikk jeg i passe spaserturhastighet - altså ikke altfor raskt.

Etter "kaffe og kaker" hos foreldrene mine (Jeg skriver i gåsøyne ettersom verken jeg eller mannen min drikker kaffe. Vi fikk Fanta istedet.) begynte jeg på organiseringen av akvariumsflyttingen. Da oppdaget jeg at vi har ihvertfall FEM yngel (tredje generasjon i akvariet) i tillegg til de fem voksne! Utover kvelden i dag har jeg holdt på med å lage til akvariumsvann (må hardgjøre og temperere det litt), men halv tolv i kveld ble de siste fiskene overført tilbake til akvariet etter å ha kjørt de vanlige fem parametrene på vannet: GH, KH, pH, nitritt og nitrat. Alles in Ordenung!
Endelig rent og pent igjen!

1 kommentar:

  1. Så bra at ting faller på plass. Er så deilig når man føler at man begynner å få litt kontroll på kaoset i ny bolig :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...