© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 17. februar 2011

Gratulerer, elskede!

Det snør på Sørlandet. MASSE snø! Jeg begynner i grunnen å bli mektig lei. Bussene holder nesten aldri tidene, og jeg blir grundig frustrert. Takk og pris er morgen-bussen på tida!




Jeg prøvde å finne teksten til en romlemantisk sørlandsvise i kveld, men boka er grundig pakket ned og jeg har ingen anelse om hvor. Og siden jeg ikke husker hva visa heter, klarer jeg heller ikke å finne teksten på nett. Jeg husker bare brokker av teksten. Egentlig bare noen få ord og hva teksten handler om. Og hvorfor lette jeg etter denne teksten? Fordi jeg ønsket å poste den i dagens innlegg her slik at min kjære kunne lese den (og naturligvis dele den med dere også!), fordi idag har min elskede blitt ett år eldre. GRATULERER MED DAGEN, ELSKEDE! Jeg er utrolig glad i deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...