© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 6. januar 2011

Tiddelibom

Det snør, det snør ... Natt til i dag snødde det visst så mye at den bussen jeg vanligvis tar om morgenen, hadde bestemt seg for å dilte i halen på bussen som kommer 20 minutter senere. Da havnet vi naturligvis i en heidundrende lang kø som alt i alt gjorte at jeg kom en time senere på jobb enn jeg pleier. Slikt er stas. Jeg var heldigvis (?) ikke alene om elendigheten ...
Imponerende balansekunst.
Neste uke begynner opplæringen som skal ende opp i at jeg går i vakter fra tidlig i april av, tror jeg. Altså - jeg vet at opplæringen begynner neste uke, men jeg bare tror at jeg begynner i vakt andre uken i april. Jeg er litt usikker på om planoversikten jeg fikk viser alt. Vi får se. :)

I går fikk jeg vite av min kjære at Oslo-leiligheten vår skulle legges ut på Finn.no i dag, og fordi jobben i dag tillot det så har jeg med jevne mellomrom febrilsk lett på sidene etter prospektet. Til slutt gav jeg opp. Først i ettermiddag ble det lagt ut, så nå kan dere bare løpe og kjøpe! :-D

Visninger blir neste torsdag og søndag. Spennende!!

2 kommentarer:

  1. Veldig fin leilighet! Lykke til med salget :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Dette er veldig spennende!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...