© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 9. januar 2011

Rengjøring

Søndagsruter er noe piss. Én gang i timen er ikke mye å skryte av, men dette er jo ikke akkurat Oslo så det er vel ikke noen stor overraskelse. Hvis jeg skulle busset fra mine foreldre til andre siden av byen og leiligheten vår, måtte jeg ventet tre kvarter i byen i transit. Heldigvis tilbød min far seg å kjøre meg bort, og da tok jeg med et lite mini-lass bort. Jeg hadde nemlig sett i rutetabellen at på tilbakeveien ville ventetiden i byen bare være 6 minutter. Dessverre kjørte bussen min fra andre siden av byen så sent at jeg så rumpa på den andre bussen kjøre fra meg i sentrum, enda jeg spurte sjåføren om han kunne få tak i den andre sjåføren og be ham vente på neste stopp. For det kunne han nemlig ikke, må vite. Jeg endte opp med å ta drosje fra byen og hjem til foreldrene mine. Jeg gadd ikke vente den halvtimen på neste buss, selv om det var hele 2 plussgrader ute. Men noe godt humør ble det ikke av det.
Dagens hjelpemidler
Da hjalp det å komme hjem til ferdig laksemiddag, med poteter, agurksalat og hollandaisesaus. Mmmm, det smakte godt! Så får jeg heller glemme at hårføneren jeg brukte etter dusjen, fikk sikringene til å gå i kjelleren hele to ganger ...
Benken fylles raskt opp ...

På fredag jobbet jeg sammen med en trivelig kollega, og hun hadde kjøpt seg en utrolig stilig almanakk. Den var faktisk så stilig at jeg bestilte en til meg selv også. Firmaet Personlig almanacka i Sverige leverer almanakker som du kan designe selv i stor grad og tilpasse dine behov. Jeg har lagt inn bursdagene til de nærmeste slektningene, bryllups- og forlovelsesdag og sånne ting. I tillegg kan du velge om du vil ha noteark, huskelister, væroppføringer, to-do-liste, treningsoversikt osv. Utrolig bra! Gleder meg til den kommer i posten! Skulle ønske at jeg kunne loddet bort en til dere, men jeg har ikke de riktige kontaktene. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...