© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 29. januar 2011

Mini-flytting

Så var endelig tre måneders gressenketilværelse i kjelleren hos foreldrene mine over. I kveld blir det ekteskapelig gjensynsglede i leieleiligheten vår! Mannen har stappet bilen full fra bunn til topp, og enda er det nok til å fylle bilen like mye (pluss en sykkel) igjen som må stå til vi drar inn for selve overleveringen av Oslo-leiligheten vår til de nye eierne. Da håper jeg vi får med oss alt det resterende.

Det blir nok å dra her fra kjelleren og over til andre siden av byen også. Det ser ut som jeg klarer å fylle min fars bil ganske brukbart, og i morgen får min kjære og jeg dra tilbake hit og hente en kommode eller halvannen og gjestesenga som jeg har ligget på de siste månedene. Og akvariet mitt. Platyene får klare seg uten meg til i morgen, men jeg tenker at det skal gå aldeles glimrende. Jeg mistenker nemlig foreldrene mine for å ha utviklet en liten soft spot for de nye kjæledyrene i kjelleren sin. Mor mi har et godt øye til det ene gjenlevende yngelet og far min er stadig frempå ifm. matingen av fiskene.

Dessverre blir vi både internett- og TV-løse frem til mandag morgen. Da kommer det en kar som skal gi oss forbindelse med omverden igjen, samt en som skal sette opp alarm i leiligheten. Inntil da må dere nyte noen flotte dager! Vi ses!  :-)

1 kommentar:

  1. Så herlig at mannen endelig kommer flyttende etter. Skjønner at du er i hundre! Du skal se dere får tida til å gå, selv uten TV og internett ;-)

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...