© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 13. januar 2011

Første visning

I dag har vi hatt visning på Oslo-leiligheten vår. Seks stykker kom og tre skrev seg opp på liste. Ingen hadde noe negativt å si, bortsett fra et par som kommenterte at leiligheten lå i første etasje. Megleren mente det hadde vært en helt grei torsdagsvisning. Neste visning er til søndag. Og så begynner forhåpentligvis moroa på mandag. Spennende!

I morgen kommer min kjære nedover for helgen. Han ble invitert med følge på sin nye jobbs årsfest, selv om han ikke ennå er ansatt der. Det er jo veldig hyggelig gjort, og det blir også spennende. Treffe hans nye kolleger og slikt. Og når han først skal kjøre til Sørlandet, fyller han bilen med alt han kan klare å stappe inn, og på lørdagen før festen kjører vi ut i leiligheten vår med alt sammen. 
Gi-bort-premier i stuevinduene allerede! Venstre fra Mie og høyre fra kali-. Og hvis du synes det er noe rart med vinduene, har du rett i det. Jeg brukte "perspective correction" for å få dem like store og mer "på linje".
Og angående forrige posts problem, ble det løst med turbotrykk fra septikkservice. Så nå funker kjellerdoen, servantene, vaskemaskinen, dusjen og vaskeromssluken igjen! Hurra!

2 kommentarer:

  1. Så spennende med visninger!Lykke til med salg!
    Og godt dere fikk fiksa dritten;)
    Og god helg!

    SvarSlett
  2. Lykke til med salg. Litt styr dette med kjøp og salg :)
    Og takk for Psss! om at eg hadde vunne hos Mies Mirakler. Det hadde eg ikkje fått med meg.
    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...