© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 11. januar 2011

For noe dritt!

En tett dass og et avløp på vaskerommet ved siden av som slett ikke bobler over av fryd, men av gammel gørr, er slett ikke noe morsomt. Jeg har ikke tall på alle flaskene med plumbo og salmiakk som er tømt i doen, men det har åpenbart ikke hatt den ønskede effekten ...

*grrr*

3 kommentarer:

  1. Takk du, det der så ikke særlig delikat ut. Takknemmlig for at du ikke benytta deg av muligheten "stort bilde".

    SvarSlett
  2. Jeg kan være ganske hensynsfull når jeg går inn for det. "Lite bilde" ble bevisst valgt av hensyn til leserne. :)

    SvarSlett
  3. Vi har hatt høyt forbruk av plumbo i dusjen de siste dagene - til slutt måtte mannen inn og sjekke rørene - fant en kanpp, faktisk! Så nå får vi se om vannet renner igjen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...