© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 22. januar 2011

Flyttelasset

I går kom endelig flyttelasset vårt fra Oslo, om enn noe forsinket. Flyttebilen ble stående i bilulykke-kø to ganger på vei sørover, men ble bare én time senere enn avtalt. Ettersom vi også skulle innom lageret, ble det litt kluss med avtalen der. Han som egentlig skulle holde åpent for oss hadde ikke mulighet til å vente når det ble forsinkelser, så en annen person måtte kontaktes og åpne for oss. Men alt gikk greit til slutt! Klokka 17 kom de svenske flytteguttene til lageret, og fikk lempet ut en komfyr, et par sammenpakkede vitrineskap og en høytrykksspyler, før vi dro til leiligheten.

Før flyttelasset

Etter flyttelasset.
På snaue to timer tømte de bilen, og dro tilbake til Oslo. Galninger! En skikkelig lang arbeidsdag for dem som begynte klokka 8. Håper de ihvertfall hadde fri denne helgen.
Kontoret før.

Kontoret etter. Fyllt omtrent til taket!
Far min hjalp godt til med litt bæring og han satte på bordbein på tre bord. De må bare tightes litt hardere, for akkurat nå er bordene veldig vinglete. I morgen skal vi forresten tilbake, og jeg skal rydde og stelle og stulle, mens foreldrene mine kan sitte i sofaen og drikke medbrakt kaffe og småkaker og lytte på medbrakt radio. Kanskje far skal få lov til å tighte de nevnte bordbeina, forresten. :-)

2 kommentarer:

  1. Mykje arbeid å gjere framover, men det vert nok kjekt :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Det blir nok kjempebra når dere har fått pakket ut og sånn! Leiligheten ser forresten veldig fin ut:) Likte spesielt godt kjøkkenet:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...