© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 26. januar 2011

32 fakta om Rødhette

Jeg ble utfordret av Heidi, som har bloggen Heidis øyeblikk, om å avsløre enkelte fakta om meg selv. Here we go:

1. Fire steder jeg har vært

Som Heidi også skrev, ønsker man jo å trekke frem de mest eksotiske stedene man har vært på. Man vil jo gjerne fremstå som verdensvant og bereist!
  • Seychellene: Øyene Mahé og La Digue
  • USA: New York City og Boston
  • Estland: Tallin
  • Frankrike: Paris
Mahé, Seychellene i 2005 - nær Barbarons.

2. Fire steder jeg har bodd 

I tilfeldig rekkefølge:


3. Fire jobber jeg har hatt

Der er jeg nok litt kjedelig. Jeg hadde ingen jobber i ungdommen, og begynte først i studietiden min.
  • Sommervikar på mikrobiologisk avdeling
  • Fast stilling på klinisk kjemisk avdeling inkludert blodbanken
  • Fast stilling på en spesiallab hvor jeg bare bedrev analyser innen hemostase
  • Vikar (med håp om fast ansettelse etterhvert) på medisinsk biokjemi
Foto: F.R.B.
4. Fire TV-programmer jeg ser på
  • Nyhetene
  • Beat for beat
  • Detektimen (litt avhengig av hvilken serie det er)
  • Derrick - ettermiddagshelten min

 5. Fire TV-programmer jeg så på da jeg var liten

Her er det jo et lass å velge blant, men jeg plukker ut de som man kanskje ikke tenker på først:
Gastone og herr Rossi i pur gjensynsglede

 6. Fire nettsteder jeg besøker hver dag

7. Fire steder jeg gjerne skulle ha vært akkurat nå
  • Sammen med mannen min!
  • I den 7. himmel
  • Under ei varm dyne i visshet om fortsatt mange timers søvn
  • I vår nye, fremtidige drømmebolig til uanstendig mange millioner kroner


8. Fire gaver jeg fikk til jul
Takk, svigermor!

De neste som utfordres er:
Her kunne jeg valgt f.eks. trinemamma og Kali-, men siden de allerede har fått en bokutfordring av meg som de ikke har svart på ennå, velger jeg heller Laila-Karin og Liv-Inger! :-)

1 kommentar:

  1. Se der, der lærte vi jo masse nytt om deg :-) Artig! Jeg tar selvsagt utfordringen! Må kanskje jobbe litt med innlegget, så om det kommer i kveld vil vise seg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...