© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 5. desember 2010

Tam-tam-taaa!

Da har jeg sett ferdig Dagsrevyen og er klar for trekningen. Jeg prøvde å tenke ut noen finurlige måter å utføre selve trekningen på, men kreativiteten er på et lavmål for tiden, så jeg tok en lettvindt løsning, nemlig Random.org. Sabla grei løsning!

Jeg var lat nok til ikke å avbilde selve tallvalgene, men dere får stole på at jeg ikke forteller usannheter. Vinnertallene var nemlig 25 og 18. Fjorten stykker av dere hadde til sammen tatt 32 lodd, og da satte jeg ganske enkelt opp ei liste hvor de fire første loddene gikk til Mie, de neste tre til Snuskebassa og så videre nedover. Dere må gjerne telle over, men jeg tror det skal stemme. Jeg har dobbeltsjekket, men errare humanum est.
Hvem er så de to lykkelige vinnerne? Jo, førstepremien går til Eirin med den eventyrlige bloggen eirin forteller. Du har vunnet to valgfrie Javapops, julebukken og julehjertet. Gi meg e-posten din som kommentar her og husk å skrive hvilke to smaker du ønsker på Javapops'ene, så kontakter jeg deg!
Vinner nummer to er Liv-Inger med Liv-Ingers blogg. Du har vunnet de to siste Javapops'ene og et julehjerte. Gi meg e-posten din som en kommentar her, så kontakter jeg deg også!


Gratulerer til vinnerne, og til resten av dere: 
Bedre lykke neste gang!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne! Eg håper på bedre lykke neste gang :)
    Ha ein fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Gratulerer! til vinnerne :-)
    Og jeg som så frem til å smake Javapops! Du får holde av en smaksprøve til jeg skal på Juleferie :-)
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerne!
    Takk for forklaring på de prøveglassene, selv om jeg ikke skjønte halvparten av det, he he.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne *♥*

    SvarSlett
  5. Å tusen takk!!! Jeg er vanligvis ikke så heldig med vinnerflaks, så nå ble jeg skikkelig glad og overrasket. Og hva er ikke bedre enn ekstra god og spennende kaffe til jula????

    Jeg ønsker Chocolade almond og chocolade rasperry. Jada, er en liten sjokoman, jeg:-) Nydelig er julebukken, da. Tusen, tusen takk:-)

    epost: eirin.edvardsen(alfakrøll)gmail.com

    SvarSlett
  6. Jøss, så artig at jeg vant da! Tusen tusen takk! Kjempespennende :-)

    Du treffer meg på livingersblogg(a)gmail.com.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...