© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 4. desember 2010

Én dag til mini-gi-borten!

I morgen er det trekning på mini-gi-borten min! Premiene er som tidligere nevnt Javapops, julebukk og hjerter i metall. Og har du ikke tatt lodd ennå, så begynner det å haste! Skynd deg før fristen løper ut! Jeg har ikke bestemt meg for når i morgen trekningen gjøres, men det blir utpå ettermiddagen eller kvelden. Det er nå bare 14 som har tatt lodd, så vinnersjansene er gode.  Lykke til! :)

Jeg er nettopp kommet inn etter en tur på butikken. Det laver ned store snøkjerringer og jeg kom i skikkelig vinterstemning. Det lekte barn på isen på tjønna, og de ropte til hverandre og lo. Noen hadde laget skliebane på isen og andre hadde hockeykølle med seg. På vei forbi tjønna gikk jeg forbi et par foreldre som trakk småbarna sine på akebrett. De satt begge som to nedsnødde Buddha'er og den eldste sang "Det snør, det snør. Tiddelibom!" for seg selv. Ordentlig vinterstemning, med andre ord!
Bilde av fottøyet sitt hører visst med i en blogg.
Den lille ovnen som jeg kjøpte på mandag funker forresten som bare juling nå! Jeg var litt bekymret for at den ikke skulle produsere nok varme til akvariet, men så snart den ble plassert rett ved siden av akvariet ble det orden på sakene. Nå er det 24-25 grader i vannet og de fem platyene mine svømmer ivrig rundt! 
Det som bekymrer meg nå er den såkalte intelligente belysningen. Den skal egentlig ha en 24-timers syklus hvor jeg kan velge hvor mye dags- og nattlys akvariet skal ha. Normalt betyr det at det er natt én gang i døgnet av varierende lenge avhengig av programmet jeg har valgt. Nå, derimot, går det av og til bare minutter mellom dag og natt - flere ganger i døgnet. Jeg skjønner meg ikke på det lenger. Det er snart nøyaktig ett år siden jeg kjøpte merakkelset (13. desember, tror jeg), og jeg lurer på om jeg kan reklamere på den. Hva tror dere?

3 kommentarer:

  1. Men kjære deg, hva var det bilde av i forrige innlegge, det er det jeg vil vite! ☺

    SvarSlett
  2. Hehe, nysgjerrigpetra! Svaret står nå kommentert på innlegget. :)

    SvarSlett
  3. Det var da bra at fiskene fikk det godt og varmt og kviknet til igjen :)*♥*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...