© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 2. november 2010

Høsten går sin gang

Så gikk det raskt ei uke til, gitt! Min kjære var her sørpå i helgen, og hadde faktisk hele TO jobbintervjuer i går! Han følte at begge to gikk bra, og da er vi begge fornøyde. Det var forøvrig utrolig godt å ha ham i armene mine igjen. Jeg har savnet den fysiske kontakten. Han dro tilbake til Oslo i går med bilen, og kommer sannsynligvis nedover igjen om to uker, hvis ikke han skal i nye intervju før den tid.

På jobb går det greit. Hun som jeg følte sendte litt dårlige "vibber" har enten hatt fri eller jobbet vakter, for jeg har ikke sett særlig til henne i det siste. Denne uken læres jeg opp i en ny oppgave, og torsdag og fredag skal jeg liksom være selvdrevet igjen. Det kan jo bli spennende ...!

I slutten av november skal jobben ha julebord. Det hadde jeg tenkt å være med på. Jeg må jo være sosial! Men så fyller min niese 15 år samme helgen, og hun bor i Oslo med familien sin. Foreldrene mine skal uansett innover, så da har jeg tenkt å droppe julebordet og sitte på med foreldrene mine etter jobb og heller tilbringe helgen med min kjære og min familie i Oslo. Kanskje ikke sosiopolitisk (er det et ordentlig ord?) korrekt eller taktisk lurt, men muligens mye hyggeligere.

Og apropos hyggelig: I dag kom jeg hjem til en utrolig hyggelig hilsen på Facebook fra en tidligere kollega i Oslo. Slikt varmer i høstmørket! :) Og i morgen skal jeg til naprapat! :D
Begredelig høstvær.
English summary: Hubby had two job interviews yesterday and felt they both went well. He spent the weekend here with me. :D Work is still good. Christmas party ultimo September, but I will prioritize celebrating my niece's birthday. She'll turn 15 years old. Time flies!

7 kommentarer:

  1. Sosiopolitisk er eit ord, ja! Eg googla det nettopp :))
    Kjekt at du er med på lotteri!

    SvarSlett
  2. Ahh, flott! Nå måtte jeg også google det, men fant ut at det betydde det jeg trodde via Sprakrad.no. Og selvsagt måtte jeg være med på lotteriet ditt! Må jo støtte bloggvenner! :)

    SvarSlett
  3. Spent på naprapatresultatet! :o)

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt med hyggelige Facebook-meldinger!

    Krysser fingrene for at din kjære får jobben han ønsker seg! Er alltid spennende med intervjurunder.

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  5. Veldig spennende, faktisk! Håper han snart får tilslag på en av søknadene. :)

    SvarSlett
  6. Plutselig så har han fått jobb, jeg krysser fortsatt det som krysses kan :)

    Ha en fortsatt fin kveld, eller kanskje det heter god natt nå på denne tida :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...