© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 4. november 2010

Oppdatering

I går freste jeg rundt i korridorene på jobb på en trehjuling. Jeg er fortsatt under opplæring, og i går var siste dagen sammen med noen på den "arbeidsstasjonen" og jeg hang på som et slips overalt hvor min opplærer var. Jeg har ikke tall på alle gangene vi fór gjennom korridorene på sparkesykkel til akuttmottaket og andre avdelinger. Det var jo litt artig, men av og til følte jeg meg litt som de tre bukkene Bruse på sykkel ettersom vi ofte var flere som dro avgårde. Det må unektelig ha sett litt pussig ut for de pasientene vi passerte. Svisj! Svisj! Svisj! Tre personer i hvitt farer forbi!
I dag var første dagen på egenhånd, og jeg tror det gikk bra. Jeg måtte selvfølgelig spørre og mase litt på kollegene mine, men jeg ser det slik at det er NÅ jeg har muligheten til å spørre dumme spørsmål. Senere vil det være forventet at jeg vet svaret, eller ihvertfall hvor jeg skal finne svaret. I morgen skal jeg gjøre det samme som i dag, og så er det HELG! Wee! Foreldrene mine drar på hytta i helgen, så da kan jeg endelig se litt på TV igjen. Ikke for det - det viktigste, NRKs gullrekke, sendes også på nett - så det har jeg fått med meg hver fredag. :)
 Min kjære har ikke hørt noe mer etter mandagens to intervjuer, men det er jo tidlig ennå. Men! Han har blitt innkalt til ENDA et jobbintervju fredag om ei uke! Dette begynner jo å bli bra! Hvis han nå bare kunne få tilslag på en av søknadene sine også ...

Det har ikke blitt noen flere visninger på meg. Markedet er rimelig tørt for tiden, så det er bare å vente på bedre tider.

English summary: Been working on my own today at work doing bloodgas and other related analyses. Swooshed off on a scooter along the corridors yesterday to get around. Hubby's got yet another job interview Friday next week! And I've got a "free" weekend and can watch whatever I want on TV. :)

2 kommentarer:

  1. Så effektive dere er i helsevesenet for tida. Sparkesykler, gitt.

    Håper dere får en strålende helg! Kos dere med gullrekka. Ingen fredag uten :-)

    SvarSlett
  2. Svisj, svisj, kult. Da jeg var liten jobba moderns på et av landets største sykehus. Stas å være med henne på jobb for der hadde de store sparkesykler som jeg susa nedover korridoren med. Ha en fin fredagskveld foran tv'n.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...