© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 21. november 2010

Mini-gi-bort!

Jeg har verken et rundt antall følgere eller antall besøkende. Ikke har jeg vært her mer enn et snaut halvår heller. Men gi-borter er da utrolig artige! Og nå har jeg vunnet hele to ganger selv, det nærmer seg jul og jeg fikk lyst å gi bort noe til dere, mine trofaste følgere. Jeg er ikke en gang sikker på hva som fikk dere til å følge meg i utgangspunktet, men jeg er utrolig glad og takknemlig for at dere gjorde det! Uten dere hadde jeg neppe holdt liv i denne bloggen særlig lenge.

Premiene er Javapops i følgende smaker: Chocolate almond, French vanilla, Chocolate raspberry og Chocolate raspberry (jepp, to med samme smak) - og en rød julebukk i metall fra Pentik som er omtrent 10 cm høy.
Thinkgeek har følgende beskrivelse av Javapops:
You see, what's the perfect thing when you make a withdrawal from your sleep bank and stay up longer than you should? A caffeinated lollypop, that's right! And there's no caffeinated lollypop like a Javapop!

These suckers aren't for kids, as each one is extra large and loaded with 60mg of caffeine. Please direct your attention to the little wooden stick. That's so you can swizzle your Javapop in some liquid coffee - for even more sweet pep. By now you are probably wondering how many licks it takes to get to the center of a Javapop. Well, whatever you do, don't ask an owl - they cheat.
Premien er delt i to:
  1. premie er to valgfrie Javapops og julebukken
  2. premie er de to gjenværende Javapops'ene

Hva må til for å vinne?
  1 lodd for å kommentere
  1 lodd for å linke til gi-borten på bloggen din (Bruk det øverste bildet)
  1 lodd for å være følger
  1 lodd for å legge ut link til denne gi-borten på din Facebook-profil

Du kan med andre ord få hele fire lodd, men husk å skrive hvor mange lodd du tar i kommentaren til dette innlegget. Håper mange av dere vil være med! Lykke til! Trekning er 5. desember.

Siste nytt 25. november:
Hver vinner får en liten tilleggsgave!

To små metallhjerter kjøpt på Hansen & Co.

14 kommentarer:

  1. Jeg er med seffern! Disse kan bli artige julegaver <3 Thinkgeek.com <3
    Selv drikker jeg jo bare te, men julebukken kan jeg jo ønske meg :D Har nå kommentert, linket fra bloggen min og sharet link på Fjaseboka. Følger er jeg fra før, så det blir 4 herlige lykkelodd til meg takk *♥*

    SvarSlett
  2. Jeg bare må smake en pop´s!
    3 lodd?
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  3. Spennande, har aldri smakt desse! Har linka, er følger og kommenterer ;) 3 lodd!!

    SvarSlett
  4. Yuhuu! Giveaways er morsomt - man blir litt hekta på det vi som blogger;)
    Jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  5. Så morsomt. Har aldri hørt om javapops før, så hadde vært spennende å prøve. Jeg er med på ett lodd jeg. Kjekt du ville være med på mitt blogglotteri også.

    SvarSlett
  6. Aha, jeg er alltid klar for nye nytt! Jeg tar to lodd (følge + kommentar).

    :-)

    SvarSlett
  7. Da prøver jeg med 1 lodd.
    Har ikke sett eller smakt javapops før.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  8. Oj så moro! Vil gjerne være med på et lodd. Spennende nye ting å prøve!

    SvarSlett
  9. De hadde d vært gøy å smake:) jeg tar 3 lodd.
    Kari-Anne

    SvarSlett
  10. Jeg er med!!! Full pott og fire lodd, takk:-)

    SvarSlett
  11. Gi Bort er stas, jeg er med. 2 lodd til meg. :)

    SvarSlett
  12. Heldig er den som vinner bringebær-drops!
    Den første julegaven jeg kjøpte for egne lommepenger, var nemlig akkurat bringebærdrops, riktignok de vanlige fra Brynild, men likevel; jeg husker det som det var i går- og det er nok godt over tretti år siden... Den heldige var faren min, og jeg tror faktisk han ble rørt :) To lodd!

    SvarSlett
  13. Hæ?
    Har jeg ikke meldt meg på ennå?
    1lodd til meg, vær så snill?
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...