© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 7. november 2010

Jeg vant!

Først skjønte jeg ikke at det var jeg som hadde vunnet. Jeg har jo ikke vunnet noen gi-borter før! Og jeg er fortsatt ikke helt vant til å gå under pseudonymet Rødhette, så da jeg så det navnet på en lapp, tok det et halvt sekund før jeg innså at jeg ikke bare hadde vunnet, men til og med vunnet førstepremien!
Foto: kali-
Premien som jeg vant, er en lysestake og tilhørende krukke - og medisin mot dårlig samvittighet. Jeg kunne velge medisin, men jeg har aldri vært infisert med kjøpsmani og været er det jo lite å gjøre med uansett. Derimot kan det ofte hende at jeg har dårlig samvittighet for alt jeg skulle og burde ha gjort, men som jeg føler meg for sliten til å gjøre. Perfekt medisin, med andre ord! :)
Foto: kali-
Og har du ennå ikke fått med deg hvor jeg vant den flotte gi-borten, så var det altså hos kali-. Tusen takk til deg, snuppa! Du er gullegod!   :-D 

English summary: I won a give away! Woohoo!

6 kommentarer:

  1. Ja, nå kan du fylle krukka med noe du liker å se på (eller kanskje noe smått og godt å spise?), tenne deg et lys og knaske medisin hver gang du får et anfall av dårlig samvittighet ;)
    Håper det kommer godt med!
    :D
    ♥ Kali-

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Jeg var så heldig å få velge snop nr. 2 og siden jeg gikk bananas på loppis før i dag så ble det kjøpemani-medisin på meg :D

    SvarSlett
  3. Hehe, Mie. Gratulerer selv! :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Kjenner til følelsen av å ikkje forstå at det var akkurat du som vant....Rart å sjå sånnt på trykk :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Og koseleg at du ville vera med på min lilla giveaway også. Så får vi sjå om du er like heldig der... :-)
    Nydelege haustbilete du hadde tatt i innlegget under her!
    Ha ei fin fin kveld vidare.
    Klems

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...