© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 11. november 2010

Jeg vant - igjen!

Wow, jeg må kjøpe Flax-lodd og legge inn en del tippelapper snart, tror jeg! Jeg vant i en gi-bort igjen! Denne gangen en trøstepremie fra Mies Mirakler, og hvis jeg er heldig så får jeg det jeg ønsket meg blant alle tingene. Så utrolig gøy!

Foto: Mies Mirakler
Og ikveld kom min elskede nedover igjen! I morgen skal han nemlig på TO jobbintervju, hvor det ene er et andregangsintervju! *krysse fingre* Det er godt å ha ham her igjen!   :D

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, nå er den tingen du ønsket deg merket med navnet ditt ;) Snart kommer den til deg i posten *♥*

    SvarSlett
  2. Det var voldsomt til vinnerlykke!
    God helg til deg ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...