© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 22. november 2010

JAAAA !!!

Det er nå jeg skulle hoppet og sprettet og danset rundt av glede, men jeg nøyer meg med å være strålende fornøyd og smile bredt for meg selv på "hybelen". 

Min kjære har fått jobbtilbud her i byen!!! 

Åh, så fantastisk bra! Endelig! Når han om et par dager kan skrive under, med mindre det skulle være noe rart med kontrakten, kan vi begynne å få hjulene i sving. Om noen måneder kommer han også sørover, og vi kan bo under samme tak igjen!!!

Den lønna han ble forespeilet er tilsvarende mer enn han tjener i dag som jeg tjener mindre enn før, slik at totalt sett får vi omtrent samme inntekt. Og så har de en bonusordning, som av og til slår til. De vil helst at  han begynner allerede 1. februar, hvis mulig.

HURRA!!!
Hoppende glad!

Og så kan jeg jo fortelle at trøstepremien fra Mies mirakler kom i posten i dag, og allerede har fått et brennende telys oppi seg. Nesten adventstemning, jo! :)


I samme slengen minner jeg om mini-gi-borten min som trekkes 5. desember. Det er store sjanser for å vinne foreløpig! :)

English summary: YES!! My love has been offered a job in my hometown. FINALLY! And I recieved my cute little prize from Mies mirakler. :)

5 kommentarer:

  1. Så bra at han har fått seg jobb! Grattis. Kan tenke meg det blir flott å få han under samme tak igjen :-)

    SvarSlett
  2. GRATULERER med jobben til mannen, og for et herlig bilde av den hoppende katten, det var bare supertøft. Glad for at trøstepremien kom hel frem, alltid litt nervepirrende å sende knuselige ting i posten :O. *♥*

    SvarSlett
  3. Så bra at ting løser seg! Hurra hopp. ☺

    SvarSlett
  4. Glimrende!
    Det var gode nyheter :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...