© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 9. november 2010

Hyl og skrik

Jeg kjenner at jeg allerede er bra lei illskrikende unger på poliklinikken vår. Og enda har jeg åtte dager igjen før jeg skal opplæres på neste "stasjon". De mindre ungene er ikke så ille, selv om deres lydnivå ikke er til å kimse av. De større ungene, 4-10 år gamle, som slår seg helt vrange og vrir og vender og bender og hylskriker ... de er slitsomme, de. Sterke er de også.
Japansk lykt, Physalis.
I går måtte jeg sannelig jage nok en kjøttmeis ut av lokalene! Det er nesten så jeg lurer på om sørlandske kjøttmeiser er mer sosiale, mer helsebevisste eller bare mer svimete i sin ferd gjennom luften og livet, enn sine østlandske slektninger.

English summary: Already fed up of screaming children of all ages, and I've still got eight days left. And yesterday I had to chase another grand tit out the window. What is it with these southern birds?

3 kommentarer:

  1. Ja de der ungene har uante krefter, og stemmevolum, når de slår seg vrang.
    Lurer litt på hvor de henter det fra..

    SvarSlett
  2. Ha,ha! Dersom det er blodprøve du tek, så skulle du ha prøvd meg, eg både hyler og kjefter,og besvimer, og ikkje er eg 10 år heller....Har aldeles sprøyteskrekk

    SvarSlett
  3. Jeg er sikker på vi kunne fått det artig, Shy B! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...