© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 5. november 2010

En forlokkende gi-bort

Åh, jeg fant nettopp en gi-bort som gir bort akkurat hva jeg ønsker meg! Beklager hvis du ble skuffet over at det ikke var jeg som hadde gi-borten, men det kommer kanskje en annen gang. Du har kanskje sett dem allerede, disse smykkeorganisatorene i plast plexi. Onmii-brett heter de, og selv om jeg ikke egentlig trenger dem, så har jeg forskrekkelig lyst på et! Jeg har jo et stort og flott smykkeskrin og har orden i sysakene smykkesakene mine, men altså ... Vil ha! Og for et ekstra lodd, måtte jeg skrive noen bevingede ord om gi-borten, som jeg fant hos re:signert av Signe Schineller som kali- hadde linket til. Takk kali-! :-D

Her er noen bilder av herligheten:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...