© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 25. november 2010

Ekstrapremie!

I min søken etter bursdagsgave til niesen min som fyller 15 år til søndag, kom jeg over en butikk som jeg tror mange av dere kunne likt. De hadde ihvertfall Green gate-produkter, sink-nips, utskårne ord i tre og mye annet artig. Der fant jeg en liten ekstrapremie til de to som kommer til å bli trekt ut i mini-gi-borten min; nemlig to små, røde metallhjerter som ønsker deg god jul. Ypperlige til å henge på juletreet eller et hvilket som helst annet sted i heimen.

Bursdagsgaven til 15-åringen ble tre krukker med forskjellige kroppssmør (folkelig for Body Butter) fra The Body shop og litt penger. Hun er aktiv svømmer, så da må vel litt fuktighet til huden være passende? Men hva i alle dager vi skal finne på til julegave til henne aner jeg ikke! Forslag mottas med takk! Og gjerne hvis du har julegavetips til hennes 10-årige lillebror også ...

I morgen blir det altså Oslo-tur mens kolleger holder julebord. Jeg får ta det igjen til neste år i stedet. Forøvrig har jeg blitt invitert sammen med min kjære til et slags "etter-jul-party" i januar av hans nye arbeidsgiver! Det blir første gang jeg er med ham som "følge" i sosiale jobbsammenhenger. Det blir spennende å treffe hans nye kolleger! :)

2 kommentarer:

  1. Vi har en nevø på snart 10 og jeg fikk akkurat julegaveønskeliste av ham. Der var det mye rart, f.eks. skoobi doo slim, Nerf Tag strikefire, 3D briler, Minotaurus laberinten og ecco lodd...Jeg skjønner ikke hva noe er, bortsett fra ekkoloddet, he he. Og dette ble du neppe klokere av.

    SvarSlett
  2. hihi måtte knise litt av Elisabeth sitt innlegg her. jeg som har gutt på snart 8 vet hvertfall hva disse tingene er for noe :D -til en 15 åring ville jeg kjøpt en kul minnepinn til pc, det får de jo aldri nok av i den alderen. finnes masse som ser ut som figurer, eller er smykker etc. elles så er jo gavekort på dvd/musikk eller kinobilletter som regel godt mottatt i den alderen. *♥*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...