© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 26. oktober 2010

Usikker

Nok en arbeidsdag unnagjort og enda én dag nærmere helg! Ved ankomst foreldrehjemmet landet skrittelleren i dag på 11 500 skritt! Det er ikke det at jeg går så enorme avstander, men det er små-flying frem og tilbake for å holde prøveflyten i gang og RSA-maskinen fornøyd. Den har det med å pipe misfornøyd en del ganger i løpet av dagen, men oftest er det lett å rette opp det den klager på.

Av en eller annen grunn tror jeg at en av mine nye, unge kolleger har fått meg i vrangstrupen. Det kan være hennes normale væremåte, men det kan også være bare mot meg, og jeg er usikker på hvordan jeg skal takle situasjonen. Foreløpig gjør jeg som ingenting og ser hvordan det går. Hvis jeg opplever liknende igjen, tror jeg at jeg må ta det direkte opp med henne og spørre hva galt jeg har gjort. Hun tapper meg for energi ved å være slik og får meg i dårlig humør. Og jeg er typen som tar med meg slike ting i tankene resten av dagen. Nå kan det meget vel være at jeg er spesielt vár overfor andres signaler, og overtolker det hun sier og måten hun sier det på. Det er grunnen til at jeg foreløpig ser det litt an.

Men natt til lørdag kommer min kjære nedover en tur!! *juble* Han prøver å få til et intervju til mandag, og tar med seg bilen tilbake til Oslo for å kjøre vekk endel ting, og sikkert kjøpe litt flere lagerbokser. Og så tar han med seg et lite lass når han kommer ned igjen med bilen et par uker senere.

I morgen skal far min og jeg på visning, men jeg skulle ønske min kjære også kunne vært med på dem. Det er han som må si ja eller nei til det meste av eventuell oppussing (nye gulv, nye vegger og sånne ting). Nå tror jeg ikke at det på morgendagens visning vil bli lagt inn noe bud fra oss. Det stod litt om fukt og slike kjedelige ting, så det blir mest for å kikke.

English summary: 11 500 steps today! A new colleague seems to have something against me and I'm not sure how to deal with it yet. My love comes this weekend! And hopefully he'll have a job interview to attend on Monday. *crossing fingers*

1 kommentar:

  1. Æsj, sånne gnisninger på jobben er ikke moro! Håper det bedrer seg og kanskje fjerner du brodden ved å ta tyren ved hornene, som det heter.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...