© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 1. oktober 2010

Kjære fysioterapeut

Jeg måtte dessverre avbestille timen til mandag da vi får meglers fotograf til oss på samme klokkeslett som jeg skulle vært hos deg. Selv om dette ville vært min siste time hos deg, så var valget lett mellom deg og fotografen. Skulderen min er mye bedre, selv om jeg fortsatt kjenner den innimellom.
IKEA-plante i IKEA-potte til noenogførti kroner
Planten på bildet kjøpte jeg til deg i dag og skulle vært et lite minne til deg om meg, og fordi det hadde passet med en liten lettstelt plante i vinduet på behandlingsrommet ditt. Nå blir den et minne for meg om deg i stedet. 

Det har vært mange ganger jeg har ligget med tårer i øynene på benken din og lurt på hvorfor i alle dager jeg betaler noen for å torturere meg på den smertefulle måten, men svaret gav seg jo selv. Hadde jeg ikke fått behandling da jeg startet for to år siden, hadde jeg unektelig blitt sykemeldt over en lengre periode.

Så takk for alle harde og langvarige tommeltrykk rett i de ømme musklene (Si i fra når smerten gir seg.), nåler rett i muskelknutene (Går det greit om jeg setter noen nåler? Neida, det er ikke unormalt at nålen står og vibrerer pga. muskelen.) og kraftig muskelmassasje (-Lang stillhet- Går det greit med deg?). Det har funket!  :)

4 kommentarer:

  1. He, he! Vondt skal vondt fordrive, veit du;)
    Lettstelte planter er ok.
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  2. Heisann :-) Dette var hyggelig lesing. Det har vært en fornøyelse å "torturere" deg i 2 år ;-) Lykke til med flyttingen og ny jobb. Du vet hvor jeg er om det skulle være noe....

    PS: husket det aller meste selv ;-)

    SvarSlett
  3. Tror ikke du er den eneste som har hatt sånne torturtanker mens man har ligget på benken, he he. Tenk at man betaler. Men etterpå skjønner man jo hvorfor. Godt du er bedre. ☺

    SvarSlett
  4. Hehe, nei det er vel en vanlig tanke, antar jeg. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...