© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 20. oktober 2010

Fremskritt og tilbakeskritt

Åh, jeg er sliten i beina! Det var jeg i går også, og fant ut at jeg måtte ta med skritteller med på jobb og se om jeg var sliten i beina med god grunn eller om det bare var skryt. Allerede før kl. 10 hadde jeg passert 4000 skritt, og da jeg kom innenfor døra hjemme etter jobb, var jeg oppe i hele 10 500! Jeg synes jeg med god samvittighet kan sitte med beina hevet resten av kvelden. Jeg har to dager til på samme plass og håper det blir litt mindre gåing før helgen.

Skulderen min har forresten begynt å krangle med meg igjen. Sånt liker jeg ikke. Denne uka, og spesielt i dag, har jeg kjent at det begynner å bli vanskelig og løfte armen uten smerter. Eller ... å løfte armen slik at den står vannrett ut fra kroppen GIR smerte, men særlig i dag har det vært ille. Jeg hang opp en lapp i pausekroken og spurte om noen kjenner til en dyktig fysioterapeut. Gjerne en som har spesiell kompetanse på bindevevstilstander. Jeg håper noen kan gi et svar. Hvis ikke må jeg lete i blinde etter en. Tror ikke jeg skal la det gå altfor mange ukene før jeg får hjelp hvis dette vedvarer.  :(

I går kveld sendte min kjære meg denne videoen og sa han tenkte på meg når han hørte den og at han savner meg.


English summary: From I went out this morning and till I got home, I walked 10 500 steps according to my pedimeter! I'll relax the rest of the evening for sure. And my shoulder is bothering me again. It hurts when I hold it horizontally from my bodyand I guess I will need the aid of a physio therapist again. *sigh*

8 kommentarer:

  1. Huff, håper du finner en god fysioterapeut.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommtar på bloggen min! Så koselig det var her inne da:-)
    Håper formen din snart blir bedre.
    Ønsker deg en flott helg:-)

    SvarSlett
  3. Nei, så kjekt at du la deg til som følger hos meg! Og takk for lykkeønskningen! :)

    SvarSlett
  4. Takker for kjempekoselig hilsen i bloggen min, men flink, æsj... så lenge jeg har det gøy selv driter jeg vel i hvor teknisk bra de bildene er faktisk :-) og du??? i helsevesenet du også er å lese, og jammen tror jeg da du er en lesehest, det må jeg finne ut av.

    God helg herfra

    SvarSlett
  5. Takk for kommentar! Jeg går også mye på jobb. Blir nok en del skritt på en arbeidssom dag. På mange måter er jeg takknemlig for at jeg har en jobb der jeg ikke sitter på rompa hele dagen, men det forutsetter jo at man holder seg frisk i kroppen. Og gode sko! Men det ordner seg, jeg jobber i skobutikk...:P

    SvarSlett
  6. Gode sko på jobb er viktig, ja! Hadde MBT-sandaler i 2 eller 3 år i gamle-jobben. Kjøpte nye til jobben jeg nettopp begynte i, men de nye Ecco-sandalene er altså ikke like gode. Vurderer fortløpende å kjøpe dem igjen, og heller spare Ecco-sandalene til bruk i heimen eller noe. :)

    SvarSlett
  7. Hei Anne! Jepp, både lesehest og i helsevesenet. :D Og jo, du ER flink! At du samtidig har det gøy er jo ren bonus! Skjønt ... folk som tar bilder og mistrives med det, produserer neppe inspirerende bilder. :)

    SvarSlett
  8. Takk for at du blir med i konkurransen min - lykke til!

    God bedring!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...