© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 3. oktober 2010

Bursdag allerede?

Jøss, så var det allerede bursdagen min! Klokka er riktignok bare en snau halvtime inn i dagen, men jeg har allerede rukket å få tre gratulasjoner. Den første tikket inn fra ei et par år eldre nabojente fra barndommen på Facebook bare minutter over midnatt, etterfulgt av en melding fra UK i samme medium og deretter dingdonget en melding inn på mobilen min.

   Grat m dagen. Kos deg.
   Hilsen opphavet
    [vinkende rosa gif-tingest]

Tidligere på dagen var min bror, svigerinne og nevø på besøk. Niesen min på nesten 15 var opptatt med venninnebesøk. Vi koste oss med taco-mat etterfulgt av Scrabble. Jeg vant begge omgangene. *glise bredt* Og så fikk jeg bursdagsgave!
En av mine favoritter!
Men dagen startet med masse jobbing. Min kjære vasket ned hele badet, jeg tok gulvene, rydding, flytting, stabling, mathandling osv ... Mandag kommer fotografen, og da må det være prikkfritt her! Vi vil jo ha flest mulig folk på visning! Fredagen blir det å fylle en varebil med det som skal nedover, og lørdag ordner jeg med akvariet - og så drar vi. Det skal nå bli en liten utfordring å bo i kjelleren til foreldrene mine - både for meg og for dem, regner jeg med. Min kjære kommer ikke etter før han har en jobb å komme til, men det ser ut til å kunne drøye ut. Det er ikke særlig mange jobber for ham i hjembyen min, dessverre. Akkurat nå har han to søknader inne. *krysse fingre, tær, øyne og knær*

AKKURAT sånn så jeg også ut.
English summary: Did some serious cleaning and tidying in the appartment today. My brother and his family came over for taco-dinner and later we played Scrabble. I won both games. *grin* And still they gave me a present! (Pondus - a great Norwegian comic!)

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen, måtte den bringe alt du ønsker :-)
    Lykke til med jobbsøkingen, jeg krysser det som kan krysses :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen. lykke til med visning, flytting og jobb!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen, det nederste bildet er kanskje aftenantrekket?

    SvarSlett
  5. Hehe, han kan jo få lov til å drømme. ;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen, ca 5 minutter for sent .-)

    SvarSlett
  7. Tusen takk, Trinemamma! Håper dere har det greit på jobben!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...