© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 4. september 2010

Siste jobbehelg

Da er jeg halvveis i min siste jobbehelg i min nåværende jobb. I dag har jeg:

1) sett den nakne rumpa til en lege, 
2) fått et entusiastisk gledeshvin av ei eldre japansk dame og 
3) blitt grønn i trynet av lukten til en pasient med akutt diaré. 

Sistnevnte minnet meg på hvorfor jeg aldri har hatt lyst til å bli sykepleier. Å holde pusten mens jeg jobbet med nabopasienten holdt bare SÅ lenge. Til slutt MÅTTE jeg trekke pusten igjen. Grusomt! Alt innen klokka var halv ti ...


English summary: Halfway through my last working weekend in my current jobb. Today I've seen the naked butt of a doctor, gotten an enthusiastic squeal from an elderly Japanese lady and become green in my face of the smell of a patient with acute diarrhea. The latter reminded me why I never wanted to become a nurse!

1 kommentar:

  1. Jeg vil ha full oppdatering, så snart som mulig!!! Jeg har aldri sett nakne legerumper.... jo forresten det har jeg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...